Inca ceva

joi, 12 februarie 2009

Dialog intre " doua prietene "

e-Daca nu renuntii la ea , stricam prietenia !
-Cum sa renunt la ea ? De ce ?!
-Pentru ca eu nu o suport , e o ,,
-Bine gata , ma lasi sa ma gandesc?
-Doar pan` fumez eu o tigara , Go ahead ! .
-Oke , merci ..
(Fata se gandeste , nu ar vrea sa renunta la nici una , tine la amandoua , hmmmm )
-Gata tu , ti`a expirat timpu` (am o intrebare ,cum adica ? :| in fine..)
-Da ...
-Te`ai gandit?
-Da.....
-Si " :X :* >:D< " (In momentu` asta esti pupincurista sau mi se pare mie /:) ?)
-Nu pot renunta la nici una , sorry .
-Morti tai de parasuta , ti`am fost alaturi tot timpu` , si atunci cand ti`a facut X aia si ti`a facut Y ailalaa (Acu` ii scotii ochii ? Asta da prietenie !)
-Defapt , m-am gandit mai bine , chiar voi renunta la cineva :)
- Daa :X:X:X:X? (cum te poti gandii in momentu` asta ca ar renunta la ea , dupa ce i-ai zis ?)
- Imi pare rau , voi renunta la TINE !
- Nu stii cu cine te puii , vin cu gasca si nu stiu ce iti fac ,iti rup capu` (O ameninti pentru ca ea a facut ce simtea? Aaa , ar trebui sa danseze dupa cum ii cantii tu :-??)

Ma bucur pentru tipa ca a reusit sa faca ceea ce a simtit , chiar ma bucur :) !
Si NU nu`i ceva din capu` meu , tot ce am scris mai sus (dialogu`) este inspirat din realitate :)

3 comentarii:

  1. genial, a aflat exact ceea ce vroia
    p.s. - ce penali is astia care ameninta cu gashca

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne tu !
    Identic a fost.IDENTIC!
    Nu mai am ce zice :).
    Ai descris perfect ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW !Ce viata palpitanta ai .;;)
    Te pricepi ,tot ce scri imi capteaza atentia .

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere