Inca ceva

luni, 4 martie 2013

Vreau sa fiu ... jurnalist

N-am uitat niciodata de clipele frumoase in care stateam si va povesteam momentele frumoase din viata mea.
Cum ar fi prima zi de boboceala , cat de frumoasa poate fi in momentul asta amintirea asta ? Avand in vedere ca viata mea a luat o intorsatura cam foarte ciudata ... cat de frumos este sa vad poze de la banchet , in momentul in care eu nu mai am nici o alta amintire din momentele astea....
Am aproape 19 ani ... si pot sa zic ca visele mele in perioada asta( in care nimeni nu mi-ar da o mica sansa sa trec mai departe cu capul sus ) sunt marete .... vreau sa ajung departe ... foarte departe ... cine nu si-ar dori sa fie un jurnalist de elita ... am mult de munca ... dar stiu ca va merita , stiu ca o sa imi multumesc in viitor pentru toate eforturiile depuse.



In continuare , am si eu nevoie de ceva de la voi , v-as ruga sa ma ajutati cu o informatie ... intrebarea suna cam asa : Cine stie un curs , o scoala ... de jurnalism ? imi puteti lasa mesaje in postare . sau mail pe nana.eluu@yahoo.com .
                                                     


                                                                                  Va multumesc !
                                                                                           
                               

Un comentariu:

  1. Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew
    where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?

    Thanks a lot!

    my webpage; purchase hcg

    RăspundețiȘtergere