Inca ceva

joi, 26 februarie 2009


Perioada grea , perioada foarte grea.
Sunt la varsta in care cred ca totu` mi se cuvine . . . ca nu`mi poate spune cineva " Nu " . . . pentru ca daca ar face asta , as izbucni . . . si . . . as incerca sa castig prin cearta . . . niciodata nu am zis ca am si reusit , da eu ce sa fac bre , am incercat !
Da` incetu` cu incetu` am observat ca nu e asa cum cred eu , ca nu " Tot ce zboara se mananca " . . . . . si am mai invatat ca se intoarce roata de multe orii :)
Inainte ziceam " Sa mori tu ? O astept sa se intoarca " Si acu` . . cica mi`am dat seama ca totu` s-a intors impotriva mea , majoritatea lucruriilor p` care le`am facut mi`au fost platite ,cu varf si indesat .
Da stai linistit , nu ma schimb , tot eu o sa fiu .acceiasi fata care profita de slabiciuniile persoanelor p` care le detest .. . Probabil mai incolo voi fii alfel , da acu` stii . . . trebuie sa`mi traiesc viata . . . se duce atat de repede , si nu vreau sa regret nimic din ceea ce am facut daca atunci ma`m simtit bine .
Cum sunt eu ?
Complicata?
De ce ?
Aaa . . probabil . . . daaaa . . sunt asa , CHIAR SUNT , orcum stiu ca n-ai sa intelegi nimic , si nici macar nu o sa vrei sa intelegi , pentru ca tu esti tu frate , si tu esti special cica .. . prea special ca sa intelegi ceva . . . Arde`o asa cum crezi , ca`i bine pentru tine.

3 comentarii:

  1. E ciudat ,in ultima vreme am plans am plans mult.Si tu si eu .Si stiu ca mereu plangeai pe umaru' meu .eu pe umaru' tau ..si ieri am plans:|.Totusi ce ni se intampla?...Si el .el e :|.nustiu cum sa-i zic,nu-l cunosc asa de bine ...chiar deloc .dar se aseamana mult cu altii ..:-<
    Te pup >:d<
    Deliaa:*.

    RăspundețiȘtergere