Inca ceva

joi, 4 iunie 2009

Si încă nu îmi vine sa cred ca o sa mai imbatranesc cu un an , adică maine , da da da maine , e ziua mea :) .
Ce pot sa zic bai ? Am trecut prin multe pana acuma , as putea spune ca din unele chestii am preluat cate o învăţătură , si ca mi`au fost de folos .

Îmi pare rău ca ziua mea se afla în perioada în care C . s`a stins din viaţa [as fi putut continua avand în vedere subiectu` asta , da cred ca dacă as începe , nu m`as mai putea opri , e chiar dureros , deci pun punct . ]

Ce as vrea eu de ziua mea ?
Ştii tu , nu îmi doresc nimic material , nu iau ziua de naştere precum o zi în care trebuie sa primesc cadouri , ci pentru maine îmi doresc ca toata lumea sa mă înţeleagă , sa mă simt speciala , dacă cer prea mult , aştept măcar înţelegere din partea prieteniilor , si nu numai ..
Nu o sa îmi placa, ca oameni care nu mă suporta , maine, dintr`o data sa li se ducă ura , doar pentru o zi , ştiu si eu , ştiţi si voi ..nu are rost sa îmi zambiti fals , sa mă pupati doar pentru a`mi da o impresie buna despre voi , pentru ca, " cu o floare nu se face primăvara " , , deci în concluzie , nu am nevoie de urările voastre :) !

În fine , voi vedea ce se întîmpla maine , deci , va urma :) !

3 comentarii:

  1. LA MULTI ANI NANA!!:X:X:X:X PWP:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani NANA :X. stiu ca deabea azi am aflat but still..Sa ai tot ce iti doresti si sa ti se indeplineasca toate dorintele si ce mai vrei tu >:D<..prea clasica urarea..stiu :))
    Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda .. destul de interesant ca trebuie sa iti dau comment la o postare ca asta acuma ... dar profit de faptu' ca inca ploua. In fiecare zi invatam ceva, mai mult sau mai putin important. Intr'o zi in care aparent nu facem nimic .. invantam defapt chiar sa nu facem nimic. (crede'ma .. e o arta chestia asta) .. but oh well .. la multsi ani si sper ca sa iti pot da comment si la postarea de anu' viitor .. (daca ploua bineinteles :D)

    RăspundețiȘtergere