Inca ceva

vineri, 4 septembrie 2009

blestem.

Frumos afara , stateam si eu la o vorba , doua cu niste prietene in fata , catelu` se juca prin iarba , iar baiatu` tot alerga .
Eu : Nu mai alerga , te rog frumos pe aici , du`te la tine in fata , te musca .
Pe moment pleaca , dar se intoarce peste cinci minute parca cu mai multa energie .
Catelu` meu fuge spre el , reusesc sa il prind , ii mai atrag odata atentia sa nu mai alerge , dar el continua ... pana cand ... catelu` mi`a fugit din brate , , baiatu` a intrat in scara , iar catelu` dupa el , neavand intentia sa ii faca nimic , ci doar sa se opreasca la bunica`mea.
Dintr`o data aud un scherlait puternic , si il vad pe catel coborand foarte repede pe scari , si o aud pe bunica baiatului urland " javra ordinara ! "
Foarte calm ii raspund , desi .. aveam niste nervii ..
- De ce l`ati lovit ? V-a muscat baiatul ? :)
Incepe sa ma faca proasta , nesimtita , tot tacamu` .
Bineinteles , ca s-a strans lumea ca la circ , dar ...
Eu ii raspund :
- Nu`mi amintesc sa va fi jignit , dumneavoastra de ce ma faceti proasta ?
- Pentru ca esti !!!!!
- Da , sunt proasta pentru ca v`am intrebat de ce mi`ati lovit catelu` , imi place ..
- Scoateti`ai ochii daca ai vazut ca l`am lovit , iesite`ar ochii sa`ti iasa ..

Urasc blestemele , ma sperie cand cineva ma blesteama , asa ca am zis ca oricum nu o sa rezolv nimic , as fi vrut sa ii zic si eu doua , dar .. varsta pe care o are .. ar trebui sa impuna putina respect , chiar daca nu prea merita , asa ca am tacut , si am plecat .


M`am intors la discutie , din nou cu catelu` in brate , si .. o vad pe mama copilului cu baiatu` de mana , venind spre mine , nu mai aveam chef de alta cearta , asa ca am intorc capu` spre Oana .
- Ce draga ? Iti mai traieste catelu` ? :))

Dupa ce ca aveam nervii , la auzitu` acestor cuvinte , am luat foc , dar m`am calmat la fel de repede .
Mi`a cerut niste fire de par pentru ca ... s-a speriat copilu` ,si trebuia sa faca nu stiu ce descantec.


Concluzie : Tanti , in loc sa ma blestemi pe mine , mai bine ai avea grija de copii tai .

5 comentarii:

  1. :O
    cine se ia de Toto are de`a face cu mine:O
    acum pe bune.
    daca as fi fost in locul tau.
    baba ar fi fost la urgente astaseara..
    mai te si blesteama:-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat scandal 8-| , ce femeiee .by the way . Ai un blog =p~ de nota 10 .

    RăspundețiȘtergere
  3. Recomand: "ce`mi doresti tu mie sa ti se intample tie" ! Functioneaza :) .

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) da,da imi amintesc proasta-i mah.... ar trebui sa-mi intelegi scarba vis-a-vis de ea :*

    RăspundețiȘtergere