Inca ceva

luni, 14 septembrie 2009

A inceput , ba .

Azi a inceput scoala oficial !

Bineinteles ca am avut atatea " emotii " , incat nu am dormit bine deloc toata noaptea , iar daca adormeam , visam ca intarzii la scoala , plus ca m`am trezit inainte cu mult sa sune alarma .

Frumos , am ajuns acolo cand deja era plina curtea cu elevi (doar bobocii sunt aproximativ 200 deci ..) , ne`am strecurat , ne`am uitat , mai o plimbare , s.a.m.d.

Dupa geniala intrare in clase , am iesit afar` sa o asteptam pe Dedi , sa ne mai acomodam cu liceul , vrajeli d`astea . .

Bineinteles , ca eu fiind foarte aiurita de fel .. ma apuc sa iau un spray paralizant , trece o femeie pe langa , se opreste , si imi zice tusind :
-Cu ce ai dat fetit`o , ca m`am inecat .
-Cu un spray .
- Da da .. da ce spray ?
- Unu` , scrie Rexona pe el :P:)) ..
Pana sa zic eu asta , un baiat mai mare imi ia apararea
- Doamna profesoara , e un spray mai .. strong ..

Aia nu mai zice nimic , si pleaca .. eu auzind ca e " profesoara " , am zambit frumos , doar ca neh , prima parere conteaza cica ..

Trece asta asa frumos , ne grabeam sa ajungem la fosta noastra scoala , niste " Afaceri " mai vechi .
Masina cu care trebuia sa mergem , era foarte aglomerata .. asa ... ca Dedi a ramas pe afara , cu bilete , banii , tot .

Raman eu in masina , bineinteles ca era un miros atat de placut .. incat imi venea sa vomit .
Ajung la " Teatru` Dramatic " , si din lejeritate , am zis .. "O ia pe Castaniilor , si ma lasa direct in fata scolii .. da` m`am inselat , bineinteles .
Merg , vad ca o ia pe alta strada , ma sperii ... ma uitam peste tot , intrebam " mai duce la scoala ? mai duce ? " lumea imi raspundea cu " nu " . . imi dau seama ca nu au dreptate , pentru ca eu cand am plecat spre liceu .. l`am luat din statia la scoala 5 .. asa ca ma linistesc .
S`a mai eliberat masina , m`am asezat jos .. se pune un batranel langa mine :
- Unde cobori ?
- La scoala 5 ..
- Ho ho .. da mai sunt multe statii pana acolo .. vreo 7 asa ..
- Aaa.. oke ..
- Nepota`miu a intrat la Mesota .
- Super..
- A intrat cu 10 , si la engleza avea 10 .
- Ma bucur ..
Si m`a salvat telefonu` .
La fiecare statie imi enumera cate statii mai am de parcurs .
Ajung in fata liceului " Mesota " .
-Uite , aici invata nepota`miu .
-Am si eu cunostinte aici , stiu unde`i Mesota ..

Si in timpu` asta .. mi`a mai sunat odata telefonu` , multumesc Doamne , am mai scapat odata .
Si IN SFARSIT am ajuns la destinatie , am coborat cam ametita (am rau de masina ) .. si .. gata .

5 comentarii:

  1. faza cu profa a fost tare:))
    aa si cu mesota:">
    ce sa mai,m`ai facut si de data asta sa zambesc:">

    RăspundețiȘtergere
  2. si cine e baiatul care ti-a luat apararea? :>

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Terra .
    Pai , sincer .. sunt boboaca , nu stiu cine era . :)):)) ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ne.am intalnit in MC. Te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Teo .
    Trecusem deja prin lucruriile astea:)):)).

    RăspundețiȘtergere