Inca ceva

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Bobocei

A inceput perioada balurilor ! :)
Si " bătaia " pentru Miss si Mister .
Pam pam pam pam !
Va prezint echipele participante la " batalie "




7. George aka Somalezu , Somi , (colegutu` . ) si Roxana .






6. Eduard (nici nu ştiam ca te cheamă Eduard :)) :)) )si Raluca .



5. Cristina (Crissu`) si .. Laurentiu.




4.Cerasela ( Cerasica , si mami in acelasi timp ) si Alexandru (Kabal )











3. Dragos (Blazer ) si Catalina .









2. Robert (Chupa Chups ) si Andreea















1. Marius si Andreea



Eu la urez multă baftă boboceilor mei , si preferaţii mei se ştiu , nu ?!

Voteza =>


Sursa:texfm.ro

3 comentarii:

  1. OooOo da.. uite`Ma sI pe Mine AcolO ...:X:X:X
    CriSsu` ... Da`h Da`h !!!... Bafta la Toti concurenti!!:X:X... Va urez succes si in acelasi timp si mie:> ;)) ... tu Nana fain blogu:>:>
    RESPECT!!:>:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Echipa 6 imi place.
    Am votat si in sondajul tau :p

    RăspundețiȘtergere
  3. echipele 7 sh 3 sunt cel mai tari...:P...:*

    RăspundețiȘtergere