Inca ceva

vineri, 20 noiembrie 2009

Teste II .

După o săptămana de stat în casa , motiv ; răceala , m`am gandit eu asa , sa încep sa mai " compar " rezultatele testelor cu puţină realitate .

Ce spune culoarea ochiilor despre tine ?

1 . Oamenii cu ochii căprui sunt atragători si uneori răutăcioşi. Sunt foarte petrecareti si mai mereu cu zambetul pe buze. Cand vine vorba de dragoste sunt foarte romantici. De asemenea, sunt isteţi si plini de idei. Cinstiţi, serioşi si sensibili, oamenii cu ochii căprui ştiu ce vor de la viaţa.

Sunt de părere ca " oameni cu ochii căprui sunt uneori răutăcioşi " , chiar de foarte multe ori .
Foarte petrecareti , da ... si mereu cu zambetul pe buze (eu trecand printr`o perioada mai urata , nu sunt chiar asa de ' mereu cu zambetul pe buze ' , dar .. imi revin eu )
La partea cu romantismul , chiar nu imi dau cu parerea , cer pareri de la cei care ma cunosc .



Ce spune anotimpul tau preferat despre tine ?

2 . Ai ales vara ca anotimp preferat. Asta spune despre tine ca niciodata nu ti-a placut sa stai in casa. Adori soarele si iubesti calatoriile. Atunci cand ai timp liber, iesi in oras cu prietenii si profiti de fiecare ocazie pentru a te distra. Urasti singuratatea.

Pacat ca in ultimul timp (de cand a inceput scoala ) nu mai am nici timp , si nici starea necesara (fiind foarte obosita ) de a prea iesi .. deci .. pana o sa vina vacanta , nu prea e valabil .

Si pentru ca mai e putin pana la Craciun .....
Ce personaj de Craciun esti ?

3 . Ok, deci nu vei intra in istorie pentru ca ai nasul rosu dar.. la fel ca Rudolf, esti un prieten bun pe care cei apropiati se pot baza. Ai un caracter puternic si crezi in propiile forte, ceea ce ii determina pe altii sa te priveasca cu admiratie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu