Inca ceva

duminică, 24 ianuarie 2010

Of la naiba



Vineri - Week-end`ul asta o sa invat , bineinteles , am timp doua zile ...

Sambata - Ma trezesc la cat ma trezesc , pierd vremea aiurea ... oricum pana la urma zic , invat duminica , e timp ...

Azi : Ma trezesc , baie , curatenie , mananc , mai stau putin , dupa sunt chemata la un suc , ma duc , dupa vin acasa ... deja s-a facut 18 . auciiii ... trebuie sa invat ! pierd vremea pana pe la 8 ..
la 8 deabea imi scot caietele (biologie , logica , chimie ) .. si .... si ... le deschid pe rand .
Biologie : ma apuc si scriu termenii pe o foaie poate ii retin , definitii , majoritatea lucruriilor ,ma plictisesc pana la urma si zic .. "scriu la chimie , si dupa revin "..
La chimie : raspund la intrebariile din care probabil o sa imi fie puse , si raspund cat de cat , si incerc sa le memorez , ghici ?! nu pot !

Ma apuca durerea de cap .. mai stau pana postez , si incep sa invat iar la biologie , offf la naiba , trebuie sa reusesc ..
Maine tre` sa iau doi de 8 si un 7 cel putin , urati`mi bafta !

3 comentarii:

  1. De ce bafta? Stii ca nu de bafta ai nevoie ;)... V.

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca ai obtinut mai mult decat ti-ai propus.. si interesant mod de a invata, e o tehnica.. eu nu mi-am mai invatat lectiile de cel putin 2 ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. tuu asa am patit si eu :| am chiulit de la test de la germana vineri,si la toti care am plecat ne da test maine din toata materia.si eu ca da invat am timp in weekend.. aha :)) shopping sii .. nici nu stiu pana la urma la cat e maine testu.oricum tu tine-mi si mie pumnii ca ma pis pe mine de frica la propriuuuuuuuuuuuuu:|

    RăspundețiȘtergere