Inca ceva

luni, 8 februarie 2010

Alta..

Cum trebuia sa ma duc la doctor din cauza problemei cu gatul , am plecat cu doua ore mai devreme de la scoala .
Dragut , ies din scoala , ma duc spre statie , stau pana vine 5-ul .. urc in masina , in sfarsit erau locuri libere in spate , eram eu , in alta parte 2 colegi de liceu , iar in spate , o turma de copii de clasa 3 - 4 (oricum una dintre astea . ) .
Si uitandu-ma pe geam , si asteptand sa ajung odata la destinatie , ii aud pe astia mici vorbind :
- Azi dau test la matematica , o sa chiulesc , decat sa iau Insuficient mai bine plec ca data trecuta ...
- Vai , eu nu ... eu stau ... da nu ii dau testul , mai bine nu iau nici absenta nici nota .
Ceilalti il aclamau gen " esti destept , bravo ba ! "

Am ramas gen " HAA ? " .
Adica eu in clasele 1 -4 eram o fata cuminte , care fugea cand auzea de chiulit , care in 4 ani a luat 2 de insuficient , si ei de mici sunt asa .
Pai ma gandesc , oare ei cand vor fi de varsta mea , daca eu am avut 89 de absente , care totusi , na ... ei ce o sa faca?

Ganditi-va ba bine la ce faceti , serios !

2 comentarii:

  1. cam atatea absente am si eu...
    dar e ok :)

    Alte vremuri...


    Cum pe timpul bunicilor nu concepeau ca la 16 ani sa ai prieten , asa e si diferenta dintre noi si generatiile foarte tinere.
    Noi ne jucam afara, ei se joaca pe PC !

    RăspundețiȘtergere
  2. da nici na fost bine de tine....ai stat o saptaman acasa....

    RăspundețiȘtergere