Inca ceva

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Twitter , off !

Odata eram genul care nu putea rezista fara sa isi verifice intr-o zi hi5-ul ,netlogul , si toate celalalte retele de socializare care erau in voga acum cativa ani .
Acum .. am renuntat sa mai fiu innebunita dupa ele (da , intradevar .. asa eram ! ) si mi le tin doar pentru a avea ceva in plus de facut , pentru a vedea ce e nou , ce poze au mai fost postate , ce mai vorbeste lumea , s.a.m.d .
Asa e si cu twitterul , pana acum cateva saptamani , mi-am tinut un cont de twitter , pentru noutatii ..
In fine , pana la urma , dintr-o cauza anume , mi-am inchis tot ce putea aminti de mine (hi5 , twitter , facebook , si blog . ) ..Nu mica mi-a fost mirarea cand am incercat sa imi reactivez twitterul , si nu a mai mers .. Imi vreau contul meu de twitter inapoi :( !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu