Inca ceva

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Nu e vina mea!

Nu e numai vina mea , nu sunt numai eu de vina , chit ca ma obsedeaza gandu` asta , nu vreau sa cred ca sunt numai eu de vina ..
De cand m-ai cunoscut am devenit o " problema " , e bine ca ai scapat de mine , e bine ca acum poti sa zambesti in fiecare dimineata stiind ca nu mai e proasta aia care te minte (care defapt nu te mintea , ci astepta in fiecare zi sa te intorci in fiecare zi acasa ... )
Am incercat sa arat ca o sa iti fie mai bine daca ma pierzi , vroiam sa ma insel , ma crezi ? chiar imi doream lucrul asta .. da bine .. nu m-am inselat .. mi se intampla des ..
Stai linistit .. sunt doar la inceput de drum .. invat din greseli .. stiu si stii si tu ca am invatat multe ... stii ca m-am schimbat
intr-un an si jumate extrem de multe ... nu m-am schimbat asa cum ti-ai dorit tu ... indiferenta mi-a pus capac ...




Sunt multe , multe multe multe , poate mi-am gasit drumul catre fericire , poate nu e asta .. poate era cel de dinainte .. e prea tarziu sa mai pot da inapoi ..


Va iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu