Inca ceva

marți, 21 iunie 2011

Iarasi ..iarasi ... iarasi.

In sfarsit mi-am facut timp si pentru tine micutule . si ce timp (e 5 dimineata , peste o ora ma trezesc sa ma duc la METRO .. oh nu .. )

Deci , ce mai e nou ?! Hai spune-mi .. ce s-a mai intamplat ?! Sunt total pe langa ... dar o sa aflu eu ce e cu tine , si tu ce e cu mine ..
Pai .. in primul rand s-au intamplat o gramada de chestii de cand nu te-am mai vizitat , da .. foarte multe , am trecut clasa (o zic ca si cum ar trebui sa iau o diploma pentru asta , nu te speria .. chiar asa simt .. ) in al doilea rand am inceput sa scriu o carte .. un fel de jurnal sa zic , waaa.. e greu de crezut stiu asta, dar ... va fi o mare surpriza pentru toti ... o voi termina in curand , si o voi pune la download .. veti ramane masca de ce are asta mica in cap , in al treilea rand am simtit toate sentimentele posibile in perioada asta , dragoste,ura , furie, etc.. dar nu ma plang , sau poate o voi face in perioada in care va urma..
E tarziu , hai ca te las , te'am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu