Inca ceva

joi, 3 octombrie 2013

Hei fata , ai 20 de ani ...

 - Ai 20 de ani ...

Hai serios ? Si ce ... ? Vad si eu ca las in spate tot ceea ce e mai frumos , mai inocent din aceasta etapa ,numita viata.
Mi-as mai dori ca , singurele preocupari ale mele sa fie cum imi asortez hainele astazi , sau ce culori vor avea farduriile
pe care le voi folosi ..
Sa nu fiu nostalgica , dar totusi vreau sa fiu realista , sunt o persoana care nu imi place sa impart tristetea /supararea
/ problema cu nimeni , pur si simplu incerc sa imi revin , cantand , scriind , desenand . In schimb , la polul opus se afla
fericirea , pe care ... hmm , as imparti-o cu oricine , ziua mea este mai buna in momentul in care  cu bunastarea si micuta mea
nebunie aduc zambete pe chipul oameniilor.

Cum as putea fii la 20 de ani ? O persoana care fiind in zodia gemenii , are doua , sau poate mai multe " fete " , daca le-as putea
numi asa . Vreau sa cred ca amandoua sunt pozitive , dar nu ... o parte din mine este rea , indiferenta , neiertatoare, dura ... mi-as
dori sa nu o mai arat , sa fie ingropata , dar din cauza persoanelor din trecutul meu , aceasta fata este cea care ma detine ... parca
ma controleaza , parca fiecare gest pe care il fac ... este sub controlul acestei parti negative.
Cealalta parte este buna , sufletista , iubitoare , putine persoane avand parte de ea ... si chiar si persoanele care o vad , un singur
cuvant spus gresit , un sigur gest ...  o fac pe cealalta parte a mea sa revina ...

Sunt o scorpie , uneori acest lucru , parca este o calitate , defapt .. hei , este cea mai mare calitate .
Cateodata parca traiesc sa vad persoane suferind , am o ura in mine , si nu vreau sa scap de ea .

De cand am " trecut " pe aici , amu' ceva timp , am ... si vesti bune  . Am inceput sa fac ceea ce imi place , sa invat sa fac ceea ce imi
place defapt , fac un curs , dar pana nu il termin , si nu am experienta necesara , nu o sa suflu o vorba ... sunt foarte foarte foarte
superstitioasa .

Ah , si cel mai important , am primit un cadou minunat, are 10 luni , si este o mica / mare printesa , un pui alb de amstaff , care face parte
din mine , din familia mea , o vad ca si pe o fiica ... ma simt mandra in fiecare zi cand vad , ca .. ea creste, si se face din ce in ce mai
frumoasa ..

                                                                                  Ma bucur ca mai am cui povesti si eu ,
                                                                                        pe curand , vechiul meu prieten .
                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu