Inca ceva

duminică, 13 septembrie 2009

Nes.


Ai avut si tu zile d`alea în care pe ce pui mana strici , sau .. măcar seri.
Asa arată seara asta la mine (pană în prezent).
Ziua a fost drăguţă , am trecut peste supărări , peste lovituri (încă mă doare capu`:-l ) , si s`a terminat perfect .
Dar parcă în momentu` asta nu mai suport nimic , nimic ..
Mă calmez ascultand muzica , bineînţeles .

_________________________

Mă puteţi considera cum vreţi voi , în momentu` asta nu`mi pasa .
Părerea voastră despre mine , clar va fi buna , serios ... nici măcar nu o sa mă agit sa va contrazic , voi întotdeauna aveţi dreptate .

_________________________

Alta problema domne , maine începe scoala .
S`a dus dracu` si vacanta asta ..

Simt ca îmi explodează capu` băi , nu alta .

6 comentarii:

  1. Eu mai am doua saptamani de vacanta.
    cat despre starea ta... esti om. Mai trecem si prin d'astea.
    Asculta "Nane - zile ploioase"

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Terra .
    Norocoas`o .
    Chiar aia ascultam .. wow .. mai completez si cu un pic de Cumicu` , o sa imi treaca .


    @Dixx .
    Bineinteles :)):X..

    RăspundețiȘtergere
  3. "Mă calmez ascultand muzica , bineînţeles ." > Da` mi se pare foarte corect !

    RăspundețiȘtergere
  4. ma confrunt cu situatia asta cam in fiecare zi, din pacate

    RăspundețiȘtergere