Inca ceva

duminică, 13 septembrie 2009

Le`am pierdut .

Pentru ca deja sunt mult mai calmă (muzica e de vină) , îmi zic si eu " hai mă.. sa mă uit si eu prin poze , amintiri .. alea alea " .
Zis si făcut , intru în " Poze " ..si ce vad acolo .. doar poze de ieri , alaltăieri .. deci foarte recente .
Pe moment nu îmi dau seama , dar după .. realizez , ca mi`am formatat pc`ul , pentru ca nu mi se mai aprindea .
Deci , ia pozele de unde nu`s .
Îmi dau seama ca .. am pierdut poze de la banchet , mare , s.a.m.d.
Mai am doar trei poze , pe care le`am găsit pe contu` meu de deviant .. aaaa..da..si cele postate pe blog .
O sa trag de ele si cu dinţii , sa nu le pierd .
Sper macar sa imi gasesc cd`urile cu celalate poze , urati`mi bafta .

2 comentarii:

  1. + Dix:))
    stii tu la ce ma refer b-)
    bafta>:d<..
    da` oricum faci/facem poze noi :">
    >:p

    RăspundețiȘtergere
  2. :( Saracuta de tine . Ei las ca vezi tu ce faci . pusiii :*

    RăspundețiȘtergere