Inca ceva

marți, 30 martie 2010

Cum am postat eu asta degeaba.

Dacă frate`miu avea gurita mai mica , si nu răspundea repede vorba ca mi-a luat azi foc tigaia în timp ce făceam cartofi prajiti nu trebuia sa fac postarea asta , care de fapt nu prea isi are rost .

Prima întrebare a lui A, după ce i-a zis frate`miu faza de mai sus a fost : TU NU ŞTII SA FACI CARTOFI PRĂJITi?

Răspunsul meu a fost mai timid , ba da ştiu , darrrrrrrrrrr , nu ştiu ce s-a întamplat .
Serios , am lăsat uleiul la încins cum fac deobicei , singura diferenta a fost focul , era dat putin mai tare ... după . am pus cartofii , si poc dintr-o data o flacără care mi-a ajuns pana la hota mi-a apărut în fata , m-am speriat , pe bune !


Credeţi ca focul ăla era devină ? Sau din cauza cartofiilor pe care atunci ii scosesem din apa ? :-?

2 comentarii:

  1. Si eu am patiiiiiit. E din cauza apei de pe cartofi care odata pusi in uleiul incins de foc se ridica o flacara mare dar apoi se linisteste.Fenomenul dureaza cat ai clipi. Pe bune,eu am clipit si gata nu am mai vazut nimiiiic :)) xo E

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tio .
    La mine prima oara a durat putin , dupa chiar m-am speriat , uf :( .

    RăspundețiȘtergere