Inca ceva

vineri, 2 aprilie 2010

Farse maaaaa!


Daaaaaa , bineinteles caaaaa a trebuit sa ne pacalim intre noi ieri ! MuhahahA :)) ..
Am pacalit si am fost pacalita !
Ma simt fericitaaaaaaaaa ca am pacalit prima! Muhahaha >:) ! .........Chiar daca au fost glume de cacat !
Asa deci :

Victima : Dedi
Ora : 7 : 30 .
Locatia : La ea acasa =)) ..
Tema : B .

Am intrat la ea in casa si i-am zis : " Vezi ca te asteapta afara B. "
Bineinteles ca s-a schimbat la fata si ma tot intreba
: SERIOS TU . SERIOS ? iar eu ii raspundeam foarte clar cu "Da tu ! "
Pana mi-a zis " Jura-te pe maica`ta " Si eu , pffffffff ! e 1 APRILIE ! :))

Victima : C .
Ora : 7 : 40
Locatia : La Dedi acasa
Tema : scoala

A fost pusa la cale in .. 10 minute , deci nici nu are cum sa fie buna .

Cand C. a intrat in casa , Dedi cu o fata foarte trista , eu cu o fata de mai aveam putin si muream acolo de ras .
Dedi : Tu o sa ne exmatriculeze ... pentru faza de ieri .... m-a sunat T.
Clipsu : Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tu !!!!!!!!!!!!!! Cum ?!?!?!?!!?!?!??! Nu se poate ?!
Dedi : Da tu , serios:-< ......
Clispu : Hai tu ca e pacaleala de 1 aprilie , nu ? :))

Victima : Eu
Ora : 8 : 30
Locatie : La scoala
tema : chimie

Intru in clasa foarte aiurita , sa imi las geanta ,si ma ia Deea cu o fraza gen " A zis profa de chimie ca nu te mai trece semestru asta , degeaba , sa nu vii tot anu si sa te treaca la sfarsit , nu mai merge treaba "
Ma schimbasem la fata , pentru ca eu eram sigura ca nu facem chimie in dimineata aia .
Bineintelesssssssssss , dupa ce mi- a zis asta a zis si incet " Pacaleala " Da mie numai la asta nu imi mai statea capul , asa ca fac eu : Haiiii I. cu mine la profa ,te rog , sa ii explic , ca eu chiar vroiam sa vin la ora .. siiiiiii .. " Si I. mi-a zis " Tu esti dusa asa putin :))? Era doar o farsaaaaaaa "

M-am linistit clar .. va dati seama ..
Na au fost multe farse azi .. darrrrrr cel mai important e ca eu am incasat doar una , voua ce farse v-au fost facute ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu