Inca ceva

joi, 3 octombrie 2013

Despre dependenta , iarba .. si prosti

" Sunt dependent, nu pot sa scap , nu vreau sa fac asta , dar sunt obligat,  repet ... dependenta "
Hai sa mori tu ? Faci asta ca iti doresti , da frate .. iti place starea pe care ti-o da iarba, iti
place sa fii " high " , hai recunoaste si tu . Aici nu e vorba de heroina , nu ai stariile acelea
de sevraj , nu iti doresti sa mori pentru ca nu ai doza zilnica ... nu , nu , nu ...


Sunt mai multe categorii de persoane care fumeaza , o sa enumar cateva ,sper sa ii acopar pe toti :

1. Le place sa se laude ca fac chestia asta , vezi pe facebook nenumarate poze cu tot ce tine de iarba ,
postari in care in spatele cuvintelor sa citesti ' fumez , deci exist , vezi? eu fumez , fumez ,fumez, fumez  "
O fac pentru ca pur si simplu se simt cool , si vor sa afle toata lumea ca ei chiar sunt asa , nu o fac din
placere , nu exista chestia asta pentru ei .

2.In ultima vreme vad multi pustani de bani gata . 13-14 maxim 15 ani care vor sa se integreze in societate
sa umble cu cei mari , sa fie " populari ' , si aici au cheia , cumpara un g , doua ... trei , si sunt bagati
in seama , majoritate nu sunt constienti ca se profita de ei , ci sunt foarte fericiti si ii numesc pe invidivizi
care stau cu ei " tovarasi "  , Hai sa fim seriosi , nu cunoasteti nici un caz ? Stiu ca sunt o scorpie , cum am
mai spus , dar .. am boala pe acesti " pustani de bani gata " , asa ca " tovarasilor " trageti cat puteti , pana
puteti , n-are de ce sa se termine prost ... castigati mult ... sunt niste persoane foarte inchise , si vor sa va
fie prieteni. De ce nu v-ati baga ? N-o sa va coste nimic .

3. Persoanele carora le place chestia asta , le place sa fumeze , sa rada , sa se distreze , in aceasta categorie
sunt si eu . Imi place sa ma uit la filme fumata , sa ma joc , sa fac orice in starea aia , mancarea are un alt
gust cand o mananci cand esti " high " , si cea mai proasta mancare are gust de parca ar fi gatita de un masterchef..
Cum am mai spus, nu cred in dependenta , mi-as dori sa fiu tot timpul in stariile alea , dar nu e dependenta , e pur
si simplu un  tabiet , cum tu poate bei alcool , sau nu stiu ce mai faci , mie imi place sa fumez iarba, dar sa stii ,
daca nu am  , IN NICI UN CAZ ,  nu dau in cap unei persoane sa imi procur "  fericirea " , daca nu am , asta este
rabd , poate data viitoare cu siguranta voi avea.

Daca as fi presedinte as interzice alcool'ul , cate accidente , cate persoane au fost omorate , violate , cate batai
certuri in stare de ebrietate ? iti RASPUND TOT EU , mii de persoane .
Persoanele ca noi in societate sunt catalogati " drogati " .  Mi se pare un cuvant foarte urat , noi doar ne simtim
bine .. nu facem scandaluri , nu o sa vezi niciodata un fumator ca face ceea ce faci cand esti beat , noi suntem calmi , si zambareti , nu-i asa ?


                                                            Voi continua pe acest subiect ,
                                                                             Noapte buna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu